خرید ظرفیت

ظرفیت 1
ظرفیت هر حساب در واقع ارزان ترین ظرفیت است، مهم ترین دلیل ارزان بودن آن این است که پس از خرید این ظرفیت باید اینترنت را به طور کامل از دستگاه جدا کنید و تحت هیچ شرایطی به اینترنت متصل نشوید. در صورت اتصال به اینترنت، بازی شما قفل می شود و با توجه به اینکه گارانتی شما تمام شده است (24 ساعت)، باید یک اکانت جدید خریداری کنید.
با خرید این ظرفیت می توانید بازی را برای تمامی کاربران دستگاه شروع کنید و در نتیجه تروفی های بازی را در حساب کاربری خود دریافت کنید. بازی
بهترین راه برای استفاده از این ظرفیت بازی های داستانی است و اکثر افراد حداقل 2-3 بازی با ظرفیت 1 می خرند و در عرض چند ماه لیست بازی های خود را تغییر می دهند. اکانت بازی
ظرفیت 3
با خرید این ظرفیت باید بازی را با حسابی که برای شما ارسال شده شروع و انجام دهید، بنابراین امکان شروع بازی ها در حساب شخصی شما وجود ندارد.
برای اجرای بازی ها نیاز به اتصال به اینترنت دارید، اتصال به اینترنت از حجم شما کم نمی کند و همچنین می توانید این اتصال اینترنت را روی گوشی خود نگه دارید زیرا کنسول Licnese هر 1 ساعت بازی را چک می کند و این نیاز به اتصال به اینترنت دارد. اگر اینترنت قطع باشد یا دستگاه به روز نباشد، بازی شما قفل می شود و تا زمانی که به اینترنت وصل نشوید نمی توانید آن را باز کنید.
این ظرفیت دارای گارانتی مادام العمر می باشد و تا زمانی که شرایط گارانتی رعایت شده باشد می توانید درخواست فروش اکانت را داشته باشید.
ظرفیت 2 (دیسک دیجیتال)
این ظرفیت به دلیل قابلیت فعال سازی اکانت به صورت دیسک بوده و شامل تمامی مزایای دیسک های فیزیکی می باشد. با خرید این ظرفیت، اطلاعات اکانت را در دستگاه وارد کرده و پس از دانلود و نصب بازی و فعال سازی اکانت، از حساب کاربری خارج می شوید تا از ظرفیت 3 تخطی نکنید.
با خرید این ظرفیت می توانید به صورت آنلاین و آفلاین بازی را شروع کنید.
امکان اجرای بازی برای تمامی کاربران کنسول وجود دارد و می توانید به راحتی تروفی های بازی را دریافت کرده و همچنین بدون مشکل بازی ها را آپدیت کنید.
ضمانت این ظرفیت تا زمانی که خریدار برخلاف قوانین فروشگاه عمل نکرده باشد، دائمی بوده و شامل ضمانت فروش و استفاده از اکانت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید