Star Wars: Battlefront 3

جف گراب اعلام کرد که با ساخته شدن شوتر اول شخص جدید جنگ ستارگان توسط ریسپاون و شرایط فعلی تیم DICE، ساخت Star Wars: Battlefront 3 غیرممکن است. اکانت یازی دز گیم سنتر

در جریان آخرین اخبار بازی و با استناد به‌صحبت‌های تازه‌ی جف گراب، خبرنگار برجسته‌ی صنعت بازی رسما اعلام کرد که در حال حاضر ساخته شدن بازی Star Wars: Battlefront 3 غیرممکن است. ساعاتی الکترونیک آرتز و لوکاس‌فیلم گیمز از ساخت سه بازی جدید جنگ ستارگان توسط استودیو ریسپاون خبر دادند؛ این سه بازی قرار است دنباله‌ی Star Wars Jedi: Fallen Order، یک بازی در سبک شوتر اول‌ شخص و اثری در ژانر استراتژی هم‌زمان باشند.

در پی رسمی و رسانه‌ای شدن این قضیه، جف گراب در وبسایت Venturebeat گزارش داد که بازی‌های جنگ ستارگان شرکت EA از حالا به‌بعد در تیم ریسپاون توسعه داده خواهند شد. این بدین معنی است که استودیوهای دیگر شرکت EA از جمله EA DICE که پیش‌تر سری Star Wars: Battlefront را می‌ساخت دیگر (حداقل طی سال‌های آتی) قرار نیست بازی‌های این سری را ادامه بدهند.

گراب در گزارش‌اش با اشاره‌ به‌وضعیت فعلی تیم EA DICE مبنی‌بر اصلاح مشکلات بازی Battlefield 2042 و تمرکز این تیم بر ادامه دادن سری بتلفیلد و صدالبته تمرکز تیم ریسپاون روی آینده‌ی سری جنگ ستارگان که در EA توسعه داده می‌شوند، خاطرنشان کرد که با استناد به‌شنیده‌هایش از منابع نزدیک به‌اعلامیه‌ی امروز، درحال حاضر ساخت Star Wars: Battlefront 3 غیرممکن است و تیم DICE دیگر بازی‌های Star Wars: Battlefront را نخواهد ساخت.

سری Star Wars: Battlefront از جمله بازی‌های پرمخاطب EA طی سالیان اخیر بود. DICE پس از اعمال یک سری تغییر بنیادین در ساختار Star Wars: Battlefront 2 توانست تعداد زیادی از بازیکنان را به‌این اثر جذب کند. با توجه‌به سپرده شدن ساخت بازی جنگ ستارگانِ EA به‌تیم ریسپاون حداقل در سال‌های آتی به‌نظر می‌رسد که دیگر از قسمت سوم سری «بتل‌فرانت» خبری نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید