تلویزیون جی پلاس 50 اینچ 4K مدل GTV-50RU762S مجموعه کاملی از تمامی ویژگی های عالی

در این تلویزیون ۵۰ اینچی از یک پنل VA با کیفیت تصویر Ultra HD – ۴K و رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ استفاده شده که قابلیت میلیاردها رنگ غنی و نور پس زمینه LED دارد. به همه این ها باید ویژگی کاهش دهنده نویز تصاویر – HDR۱۰ را نیز اضافه کرد.

تلویزیون جی پلاس 43 اینچ مدل GTV-43RH614N

در مجموع تلویزیون جی پلاس 50 اینچ 4K مدل GTV-50RU762S از لحاظ کیفیت تصویر حرف زیادی برای گفتن دارد و تماشای فیلم و سریال روی آن لذت بخش است.

تلویزیون جی پلاس 43 اینچ مدل GTV-43RH614N

در بخش قابلیت های هوشمند، وجود نسخه ۱۱.۰ و به روز سیستم عامل اندروید خودنمایی می کند. یک پردازنده ۴ هسته ای در کنار ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و البته ۴ گیگابایت حافظه رم، بخش سخت افزاری این محصول را تشکیل می دهد. رم ۴ گیگابایتی به وضوح در سرعت انجام کار ها و باز کردن برنامه های مختلف حس می شود و یکی از مزیت های اصلی این تلویزیون به شمار می رود.

تلویزیون جی پلاس 43 اینچ مدل GTV-43RH614N

دارای یک گیرنده دیجیتال با پشتیبانی از شبکه های HD صدا و سیما (HEVC) است تا خریدار نیاز به صرف هزینه جداگانه برای خرید گیرنده نداشته باشد.

تلویزیون جی پلاس 43 اینچ مدل GTV-43RH614N

به همه این ها باید قابلیت های Live Play Back، Digital Recording، Mirroring و Time shift را نیز اضافه کرد. در مجموع این تلویزیون، محصولی است که به راحتی قادر به جلب رضایت همه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید