موتور های هوشمند اینورتر

شرکت ایرانی جی پلاس برای ایجاد آرامش شما، سعی در تولید محصولاتی با کیفیت بالا و در عین حال قیمتی مناسب دارد. کولر گازی جی پلاس در این روز های گرم تابستانی بسیار پر کاربرد بوده و هوای خنک را به خانه های شما می آورد. از ویژگی های کولر گازی جی پلاس می توان به ظرفیت های مختلف آن که از 9 هزار تا 30 هزار بی تی یو می باشد، اشاره کرد. این کولر ها مناسب مناطق گرمسیری و سرد سیری طراحی شده اند. موتور کولر های جی پلاس از نوع اینورتر هوشمند بوده و دارای گارانتی معتبر می باشند. قابلیت Turbo در این محصولات، زمانی کاربرد دارد که شما از محیط گرم بیرون، وارد خانه شوید و به شدت گرمتان شده باشد. قابلیت Turbo در کوتاه ترین زمان ممکن هوا را خنک کرده و یا اگر نیاز به هوای گرم باشد، با سرعتی بالا اقدام به تولید هوای گرم می کند. جی پلاس برای مشکلاتی از قبیل رطوبت هوا نیز چاره ای اندیشیده است. به کمک قابلیت Dry می توانید عمل رطوبت زدایی را انجام دهید.

موتور های هوشمند اینورتر

یکی از مهم ترین کاربرد موتور های هوشمند، علاوه بر ایجاد گرما و سرمای مطلوب، امکان کاهش 60 درصدی مصرف انرژی برق می باشد. در نتیجه کولر های گازی که مجهز به موتور اینورتر هوشمند هستند، در مصرف برق نیز صرفه جویی می کنند. علاوه بر این ویژگی، موتور های اینورتر دارای سرعت بالایی در تولید هوای سرد هستند و صدای تولید شده از آن ها بسیار کم می باشد. در ادامه به معرفی دو نمونه از بهترین کولر گازی های برند جی پلاس می پردازیم.کولر گازی

کولر گازی جی پلاس 18000 روتاری مدل GAC-HF18M1

این محصول مناسب آب و هوای مناطق غیر گرمسیری و همچنین معتدل طراحی شده است. ظرفیت این  18000 بی تی یو بر ساعت بوده و با سرعتی بالا اقدام به خنک و یا گرم کردن محیط می کند. نوع کمپرسور به کار گرفته شده در این محصول، روتاری می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است. از ویژگی های مهم این محصول جی پلاس می توان به قابلیت Turbo و Auto Restart اشاره کرد. پره های این  طلایی و ضد زنگ است. این محصول مجهز به یک ریموت کنترلی است که استفاده از آن را برای شما آسان تر می کند.

کولر گازی جی پلاس اینورتر مدل GAC-24MHV1

این کولر گازی از نوع اسپلیت بوده که به معنای این است که به موتوری خارجی جهت تولید هوای سرد و یک عدد پنل برای انتقال این هوا می باشد. ظرفیت این محصول 24000 بی تی یو بر ساعت است. این کولر مناسب محیط هایی با مساحت 65 تا 80 متری طراحی شده و پاسخگوی محیط های بزرگتر از این نیست. موتور این محصول اینورتر هوشمند است که علاوه بر تولید صدای کم، در مصرف برق نیز صرفه جویی می کند. کولر گازی جی پلاس دارای 5 سال گارانتی موتور می باشد که خیال شما عزیزان را از بابت بروز هر نوع مشکل احتمالی، راحت می‌ کند.

قیمت کولر های گازی جی پلاس

یکی از مهم ترین گزینه هایی که مشتریان در زمان خرید محصول به آن توجه می کنند، قیمت محصول است. به طور کلی محصولات جی پلاس از قیمت های مناسبی برخوردار هستند و اکثر افراد جامعه توانایی خرید این محصولات را دارند قیمت کولر های گازی به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله این عوامل می توان به نوع موتور آن ها اشاره کرد.

طبیعتا کولر های گازی که مجهز به موتور اینورتر هوشمند هستند، دارای قیمت بالاتری نسبت به نوع معمولی آن ها می باشند. که این گرانی با توجه به مزایای موتور های اینورتر، کاملا منطقی می باشد. امکانات و ویژگی‌ های مختلف از جمله؛ سیستم ضد رطوبت، گرمایش، سرمایش سریع و فیلتر هوا از دیگر عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت این محصولات می باشد هر چقدر امکانات کولر گازی بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالا تر می رود.

کلام آخر

به صورت کلی، وظیفه کولر های گازی تولید هوای مطبوع برای محیط است با خرید کولر های گازی می توانید در مصرف برق به مقدار خیلی زیادی صرفه جویی کنید. اگر قصد خرید یک کولر گازی خوب و با کیفیت را دارید، می توانید اطلاعات مربوط به کولر های گازی جی پلاس را در فروشگاه اینترنتی نفیس 24 مطالعه کنید و با کمک مشاورین و کارشناسان این فروشگاه اقدام به یک خرید مطمعن کنید. فروشگاه اینترنتی  جهت رفاه حال مشتریان، امکان خرید به صورت اقساطی را فراهم کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید