تلویزیون جی پلاس 43 اینچ

تلویزیون نکسار 50 اینچ Full HD مدل NTV-H50B216N یک تلویزیون با فناوری و تکنولوژی های متعدد و شگفت انگیز است. این نوع دستگاه در دسته محصولات رومیزی قرار میگیرد که بسیار نیز طرفدار دارد. البته شایان ذکر است که از محصول میتوانید هم به عنوان یک اسمارت تی وی رومیزی و یک اسمارت تی وی دیواری استفاده کنید. اتصال این محصول به دیوار نیز از طریق یک  صورت می‌گیرد.

تلویزیون نکسار مدل NTV-H50B216N به دو صورت دیواری و یا با استفاده از پایه بر روی میز قابل استفاده می باشد. کیفیت این تلویزیون 50 اینچ در حد تلویزیون های مدرن بازار است..

گزینه ای مناسب برای کسانی است که به دنبال یک تلویزیون با ابعاد مناسب برای یک فضای جمع و جور می گردند. معمولا برای خرید وسایلی که قرار است مدت طولانی برای ما کار کنند ما به سراغ مواردی با تمام امکانات و تجهیزات می گردیم.

اما در برخی موارد ما ترجیح می دهیم قیمت کالا را متناسب با کاربری که مد نظرمان است در نظر بگیریم.

 

تلویزیون جی پلاس 43 اینچ

یک تلویزیون ال ای دی با وضوح تصویر فول اچ دی است. این محصول ایرانی و با کیفیت می تواند برای افرادی که فضای بزرگی در اختیار ندارند مناسب باشد. همچنین برای استفاده در دفتر کار یا فضایی جهت نمایش در ابعاد نه چندان بزرگ می توانید از این تلویزیون جی پلاس بهره ببرید.

 

 

 

مشخصات تلویزیون جی پلاس 43 اینچ مدل GTV-43PH416N

تلویزیون جی پلاس 43 اینچ مدل GTV-43PH416N به دو صورت دیواری و یا با استفاده از پایه بر روی میز قابل استفاده می باشد. هرچند ابعاد این تلویزیون 40 اینچ چندان بزرگ نیست اما کیفیت تصویر آن در حد تلویزیون های مدرن بازار است. این محصول از کیفیت تصویر فول اچ دی بهره می برد و در صفحه نمایشگری تخت نمایش داده می شود.

علاوه بر کیفیت تصویر خوب خود تلویزیون جی پلاس 43 اینچ، این محصول قادر است تا کیفیت تصویر فیلم های قدیمی تر را نیز ارتقاء دهد. رزولوشن تصویر 1080 در 1920 و با کیفیت FHD بوده که به نسبت ابعاد، تصویر عالی را به نمایش خواهد گذاشت.

دو اسپیکر تلویزیون جی پلاس 43 اینچ مدل GTV-43PH416N دارای خروجی صدای 16 وات بوده که متناسب با فضای قرار گفته در آن صدای با کیفیتی را به گوش خواهد رساند. این تلویزیون از سیستم های صوتی MP3، AAC، PCM، MP2/Cook پشتیبانی می کند.

همچنین این محصول از یک گیرنده دیجیتال داخلی پشتیبانی می کند. درگاه خروجی تلویزیون جی پلاس 43 اینچ مدل GTV-43PH416N مجهز به HDMI و USB بوده که امکان اتصال و اشتراک گذاری فایل های مختلفی را برای کاربر فراهم می کند.

تلویزیون جی پلاس 43 اینچ، کاربردی با قیمت مناسب

علاوه بر ویژگی های که ذکر شد، تلویزیون جی پلاس 43 اینچ برای استفاده در مکان هایی مثل اتاق هتل، دفتر کار، اتاق خواب یا به عنوان نمایشگر زاپاس برای گیمرها کاربرد دارد. ابعاد این تلویزیون جی پلاس بدون پایه 969 در 80 در 567 میلی متر است و با پایه میلی متر خواهد بود.

تلویزیون جی پلاس 43 اینچ از گیرنده دیجیتال داخلی برخوردار است و می توانید با آن شبکه های دیجیتال را بر روی تلویزیون دریافت کنید. با پشتیبانی از فرمت های رایج صوتی و تصویری قادر است از فایل های مختلف به راحتی بر روی آن استفاده کرد.

تلویزیون فول اچ دی چه امکاناتی دارد؟

در مورد تلویزیون هایی که از کیفیت فول اچ دی Full HD پشتیبانی می کنند، باید گفت که این محصولات کیفیت تصویر بسیار بالایی را ارائه می دهند. با توجه به تعداد پیکسل های بالایی که در این تلویزیون ها وجود دارد (1080 در 1920) می توان جزئیات بسیار بالایی را در تصویر مشاهده کرد.

منظور از تعداد پیکسل 1080 در 1920 این است که در تلویزیون هایی با این ویژگی شما می توانید حداکثر 1920 پیکسل را به صورت افقی و 1080 پیکسل را به صورت عمودی ببینید.

این خصوصیت، از ویژگی های اصلی تلویزیون های فول اچ دی است که تلویزیون جی پلاس 43 اینچ مدل GTV-43PH416N نیز از آن بهره مند می باشد. کیفیتی که این نمایشگر ایجاد می کند دیگر نیازی به کیفیت 4K نخواهد داشت.

پشتیبانی از HDMI هم ضرورت استفاده از این تلویزیون های ال ای دی است زیرا در صورت عدم پشتیبانی از اچ دی ام آی، تماشای فیلم ها با این کیفیت معنایی نخواهد داشت.

در مجموع تمام خصوصیاتی که به نسبت اندازه و ابعاد تلویزیون جی پلاس 43 اینچ مدل GTV-43PH416N دارد کیفیت بسیار بالایی از تصویر را برای کاربر به نمایش خواهد گذاشت.

اغلب تلویزیون هایی که از کیفیت Full HD پشتیبانی می کنند از برندهای مطرحی هستند و در این میان جی پلاس هم با تولید تلویزیون هایی با ابعاد مختلف از این عرصه عقب نمانده است. فرمت فول اچ دی در تلویزیون یک مزیت است که با آن تصاویر واقعی تری را شاهد خواهید بود.

 

مزیت  این است که خدمات پس از فروش و ضمانت ‌نامه گلدیران دارند و همین امر مهر تأییدی است بر کیفیت خوب و مطمئن محصولات این برند ایرانی.

جی پلاس تلویزیون‌هایی متنوع با قیمت ‌های بسیار متنوع و متناسبی در بازار دارد که می توانید در از تلویزیون جی پلاس 43 اینچ مدل GTV-43PH416N و دیگر محصولات جی پلاس خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید