تلویزیون 32 اینچ جی پلاس

 32 اینچ HD مدل GTV-32MD416N یک تلویزیون 32 اینچ است. این محصول گزینه ای مناسب برای کسانی است که به دنبال یک تلویزیون با ابعاد مناسب برای یک فضای جمع و جور می گردند.

معمولا برای خرید وسایلی که قرار است مدت طولانی برای ما کار کنند ما به سراغ مواردی با تمام امکانات و تجهیزات می گردیم. اما در برخی موارد ما ترجیح می دهیم قیمت کالا را متناسب با کاربری که مد نظرمان است در نظر بگیریم.

تلویزیون جی پلاس 32 اینچ

 HD مدل GTV-32MD416N یک تلویزیون ال ای دی با وضوح تصویر اچ دی است. این محصول ایرانی و با کیفیت می تواند برای افرادی که فضای بزرگی در اختیار ندارند مناسب باشد.

همچنین برای استفاده در دفتر کار یا فضایی جهت نمایش در ابعاد نه چندان بزرگ می توانید از این تلویزیون جی پلاس بهره ببرید.

مشخصات تلویزیون جی پلاس 32 اینچ HD GTV-32MD416N

 32 اینچ HD مدل GTV-32MD416N به دو صورت دیواری و یا با استفاده از پایه بر روی میز قابل استفاده می باشد. کیفیت این تلویزیون 32 اینچ در حد تلویزیون های مدرن بازار است.

نمایشگر تلویزیون جی پلاس 32 اینچ GTV-32MD416N از نوع LED  است و این محصول از کیفیت تصویر فول اچ دی بهره می برد و در صفحه نمایشگری تخت نمایش داده می شود.علاوه بر کیفیت تصویر خوب خود تلویزیون جی پلاس 32 اینچ، این محصول قادر است تا کیفیت تصویر فیلم های قدیمی تر را نیز ارتقاء دهد.

دو اسپیکر تلویزیون GTV-32MD416N به کار رفته در این دستگاه دارای خروجی صدای 12 وات بوده که متناسب با فضای قرار گرفته در آن صدای با کیفیتی را به گوش خواهد رساند. این تلویزیون از سیستم های صوتی MP3، AAC، PCM، MP2/Cook پشتیبانی می کند.

همچنین این محصول از یک گیرنده دیجیتال داخلی پشتیبانی می کند. درگاه خروجی تلویزیون مدل GTV-32MD416N مجهز به HDMI و USB بوده که امکان اتصال و اشتراک گذاری فایل های مختلفی را برای کاربر فراهم می کند.

تلویزیون جی پلاس 32 اینچ GTV-32MD416N محصولی کاربردی با قیمت مناسب

این محصول از گیرنده دیجیتال داخلی برخوردار است و می توانید با آن شبکه های دیجیتال را با کیفیت HD بر روی تلویزیون دریافت کنید. با پشتیبانی از فرمت های رایج صوتی و تصویری قادر است از فایل های مختلف به راحتی بر روی آن استفاده کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید